26 Ağustos 2014

7 S&C

SELAMUNALEYKUM diyerek söze başlayıp vır vır konusup yazmayı
çokca özlemişim 
yazmayı paylaşmayı paylaşımlarınızdan faydalanmayı  bloğumu çook özlemişim
blog arkadaşlığının muhabbetin tavsiyelerinizin yeri apayrılmış 
düğünüme az bi zaman kaldı bu tatlı telaşemizi atlatıp 
inşaellah kısa bi zaman sonra bu yeni gelin evinden büyük bir iştahla yazmaya son gaz devam edecek 
varsa bi duanızı alırım ♥
selametle
























                        (buda bizi ikinci plana atan tatlı nişan pastamız :))))))))))
                                                   

7 yorum:

  1. Allah mutlu mesut etsin merakla bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
  2. RABBIM bir omur saglikla ve huzurla gecirmeyi nasip etsin...

    YanıtlaSil
  3. Sedacığım merhaba, ben de sana iadeyi ziyarete gelmiştim, böyle güzel bir haberle karşılaştım, çok mutlu oldum hayırlı olmasını canı gönülden diliyorum. Benimde senin yaşlarında iki çocuğum var darısı onlara olsun inşaallah. Seni izlemeye aldım arada uyrarım, AEO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim darısı evlatlarınızın başına inşaelah ablacım hoşgeldiniz ♥

      Sil
  4. Allah tamamına erdirsin canım. ben de merak etmiştim uzun süredir görünmedin. neyse bu mutlu haberle ben de mutlu oldum Allah'a emanet ol.

    YanıtlaSil

güzel bakan güzel görür güzel gören güzel düşünür güzel düşünen hayattan lezzet alır ;)