14 Mayıs 2012

0 Birde pantalon olsun

likralı kumaş pantalonumu da bi paylaşayım dedim . topuklu papuçlarımı kapatacak kadar uzun , trençkotla çok yakışan bi pantaon oldu.
fazla resmi durduğuna bakmayın dicem ama bakın biraz resmi oldu :)

Bugün tam yazlık kumaşlar aldım BURSA KUMAŞ PAZARIndan. Gözünü seveyim Bursanın, tekstil şehri yavrum benim. Fotoğrafları yükleyim sizlerle paşlaşiiim
                                                                 

                                                          SON OLARAK                        
Dualarınızda müslüman kardeşlerimizide unutmayın olurmu Suriyenin durumu içler acısı :(
diyor ki yazar "ßoşver Çaya Kaç şeker atsam,Yemeğe ne kadar tuz katsam diye düşünmeyi Dostum! Masum çocuklar öldüğünden beri tadım,tuzum yok benim."  :( 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel bakan güzel görür güzel gören güzel düşünür güzel düşünen hayattan lezzet alır ;)