11 Mayıs 2012




HAYIRLI CUMALARINIZ olsun inşallah
sağolsun   arkadaşım ödülünü verirken beni de unutmamış ve beni çok mutlu etmiş. hep bu yeşil resmi görürdümde bir ödül oldunu bilmezdim e öğreniyoruz ablası yavaş yavaş :)
bi de yedi gerçeğimi açıklamam lazım gerek galiba  şöle kısaca yazayım

1)  Burçların özeliklerine kesinlikle inanmıyorum
2)   ortama çok iyi ayak uydurabilirim sohbet dışında konuştuğumuz arkadaşlarım bunu çok iyi bilir
3)  YÜZÜME  karşı sadece bir " eşarbının rengi çok güzelmiş" dense bile teşekkür ederim diyemiyorum utancımdan iltifata karşı fobim var  :)
4)  örtünün üstüne takılan güneş gözlüğü ( kendimde takıyorum :)) kesinlikle bana hep komik gelmiştir :)

5) motosikleti aşırı derecede çok seviyorum ama bunu heryerde söylemek olmuyor evet biraz bana yakışmadığı doğru  o yüzden bastırıyorum içimdeki bu sevgiyi  :(

6)  Topuklu ayakkabı giymeyi sevmiyorum ama bazı arkadaşlarıma çoooook yakıştırıyorum  :)

7)  ne dikersem dikeyim ne giyersem giyeyim feracenin üstüne rahatlık tanımıyorum :)

bu ödül bloguna çok guzel zaman ayıran hem anne hem şık  arkadaşıma armağan ediyorum güle güle kullan :P



     Duanın en makbulu en çabuk kabul olanı bir müminin diğer mümine dua etmesidir  Unutumamak duasıyla


2 yorum:

  1. çook teşekkür ederim canım:) daha önce de söylemiştim ya, blok listemde senin yeni yazılarını göremiyorum:( yine ne ciciler dikti bu kız diye blogunu kendim yazıp girmek zorunda kalıyorum.gecikmiş teşekkür için özür dilerim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blok listen de görünmesem de hatırına geliyorum ya ben teşekkür ederim canım :)

      Sil

güzel bakan güzel görür güzel gören güzel düşünür güzel düşünen hayattan lezzet alır ;)